donderdag 25 juni

25 juni 2015 - De Koog, Nederland

Door de harde wind van gisteren waren de haringen uit de grond getrokken en waaide de tentzeil helemaal op. En dat tijdens onze afwezigheid ! De Groningse buurman samen met de Friese buurman ( ja het komt nog wel eens goed Groningers en de Friezen. ) de zaakjes weer op orde gemaakt. Bij aankomst werden we er op gewezen dat als je aan de kust wil staan we niet voldoende hebben aan die dunne ijzeren pinnetjes ! Dan moeten we die houten pinnen hebben en soms is dat nog niet voldoende en moet je alles vast zetten met lijnen ! maar die pinnetjes die doen niks in de grond. Dus met dit advies van de camping rotten die al jaren ervaring hebben en een demonstratie van het goed bevestigen van de pinnen en rubberen lussen die je dan door de gaten van het doek doet enz. Ik de volgende ochtend op naar de campingwinkel. Om de producten binnen te halen. Bij terug komst was de planning om de pinnen en rubbers van de buurman te vervangen door mijn nieuwe aanschaf storm bestendige materialen. Wat blijkt bij terug komst; WINDSTIL......
Morgen tijdens het opbreken de materialen maar terug geven haha. Maar voor de keren die waarschijnlijk nog wel komen zijn wij er klaar !!!
verder de dag genoten van de zon, zee en strand.

We gaan ons opmaken en nog genieten van de laatste avond van deze vakantie die samen in onze camper gaan mee maken.

morgen nog een ronde met de camper over het eiland maken en dan onderweg naar huis.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om ons zo even te volgen. Bedankt voor jullie eventuele reacties enz.
Ik heb met plezier deze info met jullie gedeeld.

Groetjes Gerda en Jan

1. Sander:
    25 juni 2015
    Wij vonden het super om te lezen en vinden het dan ook jammer dat jullie reis er op zit. Toch hebben jullie echt genoten en dat doet ons echt deugd..
    het oogde een gezellige ontspannen vakantie en het is jullie van harte gegund . ( en ook dik verdiend trouwens)
  2. Jan en gerda:
    25 juni 2015
    Dank je wel Sander. Hebben echt genoten en veel moois gezien. De natuur is er om even stil van te worden.
  3. Talitha:
    25 juni 2015
    Ben het eens met Sander. Leuk om jullie verhalen als beginnend camperenkampeermensen te lezen. Waarom ga je niet gewoon door als jullie weer in de rat race zitten straks hihi....Maar even serieus. Leuk, grappig om te volgen en volgens mij hebben jullie alledrie enorm genoten! En dáár gaat het uiteindelijk om schatjes! Xxx
  4. Arja:
    25 juni 2015
    Heerlijk om de vakantieverhalen te volgen.....Zweden maak je borst maar nat.....ze komen eraan :-)
  5. Pap en mam:
    26 juni 2015
    Het was natuurlijk leuk omjully reis te volgen maar aan alles komt een eind goede reis terug de camper schoon maken en dan heerlijk op een weekend na genieten