maandag 22 juni

22 juni 2015 - Texel, Nederland

maandag ochtend vertrokken vanuit Veendam. opweg richting Texel. op de hoogte van de stad Groningen zwarte wolken ! flinke regen op ons dakkie gehad. Ik dacht even snel afzakken naar het zuiden. .maar dan wel erg ver naar het zuiden wil je mooi weer hebben. Dus gewoon de gas er op houden richting Den Helder. En de overtocht mee maken richting de Koog. goed geregeld daar bij de boot en we reden op de boot en kort daarna ging de.klep achter en dicht en varen maar ! Voor de echt kenners van Texel onder ons is er een geweldige strandcamping in de duinen een paar meter van het strand. Alleen die is autovrij. En een camper komt daar op de parkeerplaats te staan. De mensen bij de receptie daar raden ons dan ook aan om verder te kijken. En ja hoor we staan op "ook" een geweldige plek. "iets" verder van het strand. en alles weer op z'n plek. Ons opmaken voor de eerste strand wandeling van de vele de komende dagen. moe en "rozig" van van de zon en het zeelucht / wint weer aangekomen bij de camper. eten koken. We zijn er achter gekomen dat er een afwasbakken rage is op deze camping. Iedereen of in elk geval 9 van de 10. mensen lopen met de zelfde soort afwasbakken richting de afwasbakken. wel verschillende kleuren. maar dus wel de zelfde soort. Misschien als je een week blijft krijg je er 1 gratis....
maar dan hebben ze die van ons nog niet gezien. straks wil iedereen die. We hebben een echt handig emmertje. haha. nu aan de koffie. en misschien toch nog even een kijkje nemen op het strand straks.