dinsdag 22 juni

23 juni 2015 - De Koog, Nederland

goed geslapen. vanochtend rond 8 uur in mijn training broek en slippers richting de douches. Het is er nu nog rustig; ja mensen ik heb nog ook na deze fantastische weken moeite met het aanhoren van dat gekreun en gesteund en geroggel van mensen die naast mijn hokje denken dat ik van alles op de hoogte moet worden gebracht van de moeite van het bukken en omkleden om onder de waterstraal plaats te kunnen nemen. Door deze bewegingen komen waarschijnlijk de rest ook op gang zoals darmen en longen. heb menige keren laten weten dat ik nog geen meter bij die persoon vandaan stond. Waarna het vervolgens verdacht stil bleef aan de andere kant van de "schutting" en ik kon genieten van het gekletter van mijn warme straal water waarvan ik vervolgens soms maar 4 minuten van mocht genieten. En om niet na 4 minuten nog lekker ingesopt te staan wanneer de water toevoer afgesloten wordt, en je je vervolgens met koud water moet afspoelen. Moet je actief je tijd indelen en alle lichaamsdelen onderhanden hebben genomen binnen de gegeven tijd. :). Dit heeft ook weer een goede uitwerking voor mij. Ik kom er achter dat ik me sneller kan douchen dan dat ik thuis er onder sta en me bewust ben /wordt van de tijd en water gebruik. :). Nou na deze onzin te hebben vermeld haha. zitten we nu achter een bakje koffie en we hebben de kachel maar eens uit geprobeerd. het is bewolkt en soms komt regent het dus wordt het een beetje vochtig :). straks naar het strand. weer of geen weer. hahaha. Doei.

1. Maria:
    24 juni 2015
    haha Jan... jaaa echt kamperen doe je pas echt s morgens onder de douche!!
    Je zou kunnen overwegen een colum te beginnen in de Kampioen;)
  2. Jan en gerda:
    24 juni 2015
    Haha ik zal er over na denken. Maar waarschijnlijk is het dus normaal onder de camping gangers. en schijf ik in dit geval niks nieuws maar worden ze er bewust van wat er wel niet allemaal gebeurt in die kleine hokjes haha