Dag 3.... Gaan verder opweg naar Vijlen

10 juni 2015 - Vijlen, Nederland

goedendag allemaal.

Wij zagen weer de zon opkomen, maar wisten gauw weer ons knusse holletje boven in de camper te vinden. Gisteravond hadden wij alles al grotendeels opgeruimd aan de buitenkant. Scheelde weer veel droog poetsen. Na een stevig ontbijt ging het inpakken weer van start. Niets kon meer bewegen en zo konden wij vertrekken. "Dag buurtjes, fijne tijd nog. 1 en al familie op de camping, dat is nieuw voor ons. Anders gaat de bungalow deur open en dicht, knikje en goedemorgen. Maar ja gezellig praatje en je leert zo weer van alles en nog wat en krijgt vele tips. We hoorde opeens wat stromen en kregen natte voeten, waar komt dat nou weer vandaan? De vuilwatertank zat vol, dus liep via de overloop op het grasveld. Gauw naar de afvoerputje toe en klus weer geklaard.

Daar zaten we rond 10.30 weer rij klaar en gingen via de b- wegen naar camping Rozenhof te Vijlen. Prachtig rijden, lekker rustig. Maar koste mij, Gerda ook veel energie. Wegafsluiting dus....... Tussendoor, allemaal smalle weggetjes en oeps ging net goed bij dat verkeersbord. Met grote haarspeldbochten door de bossen kwamen we aan op de camping. Zweet op de rug, spierpijn in de benen en een verbeten koppie. Maar ja niet slecht gedaan voor de tweede keer achter het stuur! Daar mochten we zelf een plekje uitzoeken. Als eenmaal de camper waterpas stond, naar voren, iets terug, 1 blok hoger...en alles stond alweer sneller op de plek.  Eind van de vakantie is het knippen met de vingers en het staat er super snel. Lekker even lezen, kleine wandeling en genieten van de zon. Het is alweer wat warmen en zoeken steeds meer de warmte op. Maar ja morgen rijden we weer verder op weg naar ...... de moezel. De zon is nu net ondergegaan en wij vertrekken ook naar binnen. Tot morgen allemaal maar weer.

1. Gerda:
    10 juni 2015
    Op de laatste foto helpt Faya mij de was op te hangen. Zij geeft de knijpers aan en weet dat ze ook wel wat mag doen voor de kost .
  2. Talitha:
    11 juni 2015
    Leuk hoor! Ziet er mooi uit. Goeie hulp van Faya bij het was ophangen.... Veel plezier samen!