Dag 4

11 juni 2015 - Dockweiler, Duitsland

ongeveer rond 11:30 uur vertrokken uit Vijlen. en via N wegen richting Dockweiler. rond 15:30 uur waren we op de camping. Na enkele wegversperringen en enkele stops. eenmaal op de plek aangekomen. even overleggen hoe en waar we onze plek zouden maken en hoe de camper moest komen te staan. Er waren 2 aansluitpunten op een terrein waar wel 20 plekken zijn. En we hebben maar een kabel van 10 meter bij ons. dan maar naast de kast van 2.20. lekker makkelijk.. en toch maar een kabel van 100 meter mee nemen ! Hahahaha. eenmaal de wagen waterpas. stond alles binnen de kortste keren. eind deze vakantie doen we het blindelings en zijn we echte camping gangers !! leuke plek en de omgeving zit vol wandelroutes zoals we hoorden. We zijn van plan hier morgen een dag te blijven en de volgende ochtend weer door te trekken. Volgens ons komt de moeheid er een beetje uit. We slapen vroeg. moesten ff wennen aan de slaap plek. maar dat gaan al veel beter ook door de rust die er is en het ochtend zonnetje door ons dakraampje. het is tevens inspannend om te rijden. We rijden geen snelweg. het gevolg is dat we op plekken komen waar de wegen smal zijn en door dorpjes. We erg mooi en we genieten er enorm van !!!