Dag 7 Zondag - rustdag.

14 juni 2015 - Ediger-Eller, Duitsland

De zon stond letterlijk al vroeg hoog aan de hemel. Het zou een warme dag worden dus er lekker optijd uit, douchen voor de drukte daar is en ontbijten.  De wandelschoenen gingen aan daar wij toch even de benen moesten strekken en gingen richting de stijlste wijnranken. Een heel beklim en geklauter maar hoe kom je weer naar beneden? Vanaf beneden zie je geen wegen lopen dus maar via de andere kant omhoog.... En ja een ander pad gevonden. Wat een mooi uitzicht en nu op de camping. We moesten weer verder, maar hoe kwam je naar beneden. Toch een uitdaging om langs zo steile wand via de druiven ranken te dalen. Zo kwam Jan er achter dat trouwringen niet altijd fijn zijn om om te hebben. Halverwege kwam er een gil van boven "zo bijna mijn vinger eraf" . Hij was blijven haken met de ring achter een spijker en ging net goed . De ring verdween in de portemonnee. Maar hierdoor kwamen we wel bij de bakker voor een broodje en lekker appelstreudel met ijs. De rest van de dag rustig aan. was er in overvloed en af en toe pootje baden en voor Faya een frisse  duik in de Moezel ging de dag rustig voorbij. Morgen zien we wel weer verder en gaan hier weer vandaan..... Wordt dus weer vervolgt en iedereen een fijne avond nog en Werkse weer morgen.

1. Arja:
    14 juni 2015
    zo te lezen genieten jullie volop............veel plezier met de "boot op wielen" :-)
  2. Gerda:
    14 juni 2015
    Ha ha zussie, genieten doen wij zeker. Het is erg mooi en rijden, prutelen we morgen weer verder langs de moezel.