Dag 6 zaterdag "eindelijk bij de Moezel aangekomen"

13 juni 2015 - Dockweiler, Duitsland

zaterdag dag 6, deze dag begon heel zachtjes met een paar regen druppels. Gauw nog even een ronde met Faya lopen. De camper in om daar te ontbijten want er kwamen meer druppels uit de lucht vallen. Nadien kreeg alles weer zijn "vaste" plek en zo gingen we weer onze weg vervolgen. Nu richten Cochen. Wat een drukte daar, je voelt je een echte toerist en dan nog wel met je Campertje. Gelukkig vonden we een parkeerplaats. Door geduld en heen en weer rijden van Jan stond hij geparkeerd. Wat een leuk plaatsje,  veel te zien, bijna nog een mooie vaas op de kop getikt.... Maar waar laat je al die spullen? Jan voelt zich echt thuis in Duitsland. Brood met braadworst en heerlijke mosterd. Dat ging er wel in. Faya liep parmantig door de drukte heen, snuffelen, wie zij jullie allemaal?? Nou Nederlanders genoeg gehoord. Nadien de nodige boodschapjes mee voor een paar dagen en zo kwamen we aan op de camping in Ediger-Ellen aan, en wel aan de Moezel. Een mooi plekje uitgezocht en daar staan we weer. Natuurlijk moesten we even de moezel in banjeren en Faya kreeg we er bijna niet uit. De moezel staat al wel laag en het is dat jullie hem niet kunnen ruiken.... Ja waar na??? Dat opgedroogde slijk en vislucht????? Maar ja kamperen is puur natuur en schoonwater is er genoeg. Heerlijk gegeten en nu weer lezen want de boeken zijn nog lang niet uit. Het is de bedoeling dat wij hier weekend gaan houden dus maandag weer verder. De Moezel is lang zat dus waar we nog allemaal komen???? Wordt vervolgd. Wij genieten in Ier geval en erg blij met onze nieuwe tweede huisje op wielen! . Fijne avond allemaal.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ma:
    13 juni 2015
    Goedenavond,
    Hier is alles oké, we zijn weer op honk.
    Fijn dat het zo goed gaat, houden zo.
    Geniet er van!!!!
    Groetjes pa en ma
  2. Gerda:
    13 juni 2015
    Dank je wel, hopelijk ook met elkaar fijne dagen gehad. Aan het weer lag het niet !!!! Wij genieten zeker en houden jullie op de hoogte op deze wijze.
  3. Talitha:
    14 juni 2015
    Leuk hoor! Ben jaloers Haha. Lekker knusjes in de camper....geniet ervan. Maar dat doen jullie. Super!!
  4. Peter van den pol:
    14 juni 2015
    Hoi Gerda en Jan, Moezel is erg mooi, ik weet niet welke kant jullie oprijden, maar Beilstein is een leuk klein romantisch klein plaatsje (lekkere wijn ;-) ) Als je richting Koblenz gaat kom je er niet langs, het is het eerste plaatsje vanaf Cochem de andere kant op (klein stukje rijden) groetjes.
  5. Gerda:
    Hoi Peter.
    BedNkt voor de tip, gelukkig rijd de campererfect dus.....
    Wij zij vanaf cochem overgestoken naar Ediger. Hebben plaatsje gevonden en gaan die romantiesche wijn morgen even proeven. Is een klein stukje terug en zakken we weer naar beneden richting Trier. Kijken neu per plek waar we gaan staan. Groetjes thuis.