Dag 5 in Dockweillen

12 juni 2015 - Dockweiler, Duitsland

Na een goede nachtrust stond de zon al hoog aan de hemel om 7.00 uur. Gerda en Faya gingen erop uit voor een heerlijke ochtend wandeling. Wat een rust en vergezichten en nadien een stevig ontbijt. Faya niet helemaal fit, paar keer overgegeven en wilde niet eten. Dus een dag van "rust" om de camper. Dat was niet erg hoor. Faya heeft veel geslapen en wij gingen onderuit om te zonnen en te lezen. Eind van de middag nog een blokje om. Faya vond weer vele beekjes die wel even van dichtbij gezien moesten worden. Het weer leek wat om te slaan, donkere wolken, hardere wind..... Maar het bleef droog. Wij waren allemaal weer wat fitter en namen heerlijke maaltijd op de skottelbraai. Gezellig met elkaar ballen en nog wat lezen viel de avond ook hier in het mooie Duitsland. De route voor morgen uitgestippeld. Gaan richting Chocen en wat verderop zoeken we de camping uit.  Het is goed vertoeven in de camper, valt zeer zeker niet tegen. Ontmoeten aardige mensen, geven tips over en weer en reizen zo weer verder. Zo tijd om naar binnen te gaan want ook hier hebben we muggen of wel neefjes.... Lekker bij gebruind ondanks factor 30 gaan we de nacht in. Wie weet komt er nog ⚡️. Welterusten iedereen voor straks en tot morgen maar weer.

1. Janita:
    13 juni 2015
    Als jullie tijd hebben moet je zeker even in cochen gaan kijken. En veel mooie plaatsen in de buurt. Veel plezier.
  2. Gerda:
    Zijn we geweest Janita, was ook een rommel markt met heel veel oude spullen.... Nog even in twijfel gestaan, mooie grote grijs/bruine pot..... Te groot en te breekbaar om nog twee weken mee te nemen helaas. Wel erg mooi en gezellig.
  3. Talitha:
    14 juni 2015
    Enne....het zijn écht neefjes hoor....